top of page
  • hulquidinarangbe

Tsolpro5crackhit: Everything You Need to Know About the Program



Viljem Sekspir - Mletacki trgovac Veru u mene, pa sam spreman dase S Pitagorinim sloim miljenjem Da se zverova due uvlae U ljudskatela: tvoj nitkovski duh U kurjaku je gospodario, Pa kad je ovajzaklao oveka Te stoga bio obeen, iz njega Sa veala je surova mu duaIzletela, pa kako si ba bio U bezbonikoj svojoj materi, Ona je taducurila u tebe: Jer su u tebe elje kurjake, Grabljive, krvoedne,ostrvljene. AJ.: to mori drekom plua? Nee psovkom Otrti peat sobveznice moje. Duh svoj u red dovedi, mladiu, II' e ga bespovratnoitetiti. Ja tu za pravdu stojim. DUD. Ovo pismo Belarijevopreporuuje Naemu sudu nekog mladoga I uenoga doktora. A gde je?NERISA. Odgovor eka tu u prikrajku Da l' ete pristup da mudozvblite. DUD. Od srca rado: tri il' etiri Od vas nek' odu, pa galjubazno Doprate amo. Dotle neka sud Belarijevo pismo saslua.PISAR. Obavetavam Vau Milost da sam bio veoma bolestan kad samprimio Vae pismo; no, u trenutku kad je Va glasnik doao, zadesio seu mene u prijateljskoj poseti jedan mladi doktor iz Rima; ime mujeBaltazar. Ja sam ga upoznao sa predmetom koji je uzrok sporu izmeduonog Jevrejina i trgovca Antonija: prelistali smo zajedno povieknjiga: on je dobio moje miljenje, pa e ga, upotpunjeno sopstvenimznanjem - a ono je tako veliko da ga ja ne mogu dovoljno dapreporuim - preneti, na moje navaljivanje, Vama da bi umesto meneudovoljio zahtevu Vae Milosti. Molim Vas da to to je on oskudangodinama ne bude nikakva smetnja zbog koje bi se oskudevalo uuvaenju i potovanju prema njemu, potojajo nikad nisam video takomlado telo sa tako zrelom glavom. Preputam Page 59




mletacki trgovac knjiga pdf download

2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page